
WNL-directeur Bert Huisjes ziet het de nieuwe omroep van Arnold Karskens niet als concurrentie en vindt het ‘een prachtig initiatief’.
“WNL is er voor ‘vrolijk rechts’. Dat is een andere groep dan de groep die Arnold aan wil spreken, dat is ’teleurgesteld-rechts’. Teleurgesteld in de instituties, teleurgesteld in de publieke omroep”, aldus Huisjes.
Bron: NPO Radio 1
WAARDEER DIT ARTIKEL!
Als je dit artikel waardeert en je waardering wilt laten blijken met een kleine bijdrage, dan kan dat. Zo help je onafhankelijke mediajournalistiek in stand houden.

Ik heb me afgemeld bij zijn YouTube kanaal. Vroeger was het wel leuk maar hij word Steeds extremer steeds meer walgelijk uitgingen.
Ik heb het helemaal gehad met hem.