AVOD staat voor de deur

Als eerste van de grote buitenlandse spelers introduceert SkyShowtime een AVOD-model in Nederland. Dat betekent dat vanaf 23 april in ruim twintig landen naast het reclamevrije abonnement ook een voordeligere optie met reclames beschikbaar zal zijn.
 
Bij Advertising-based Video On Demand (AVOD) voorziet een streamingdienst zijn content van reclame. Vaak gaat deze abonnementsvorm samen met een reclamevrije variant, waarvan de abonnementskosten gemiddeld wat hoger liggen. SkyShowtime doopt zijn vertrouwde abonnementsvorm vanaf 23 april om tot ‘Standaard plus’ en verhoogt de abonnementsprijs. Wie voordeliger wil kijken, kan overstappen op het ‘Standaard’ abonnent. Dit geeft toegang tot hetzelfde aanbod, maar de te kijken content wordt dan sporadisch onderbroken door reclame.
 
Een streamingmarkt die meer en meer door AVOD wordt gedreven, opent ook nieuwe kansen voor adverteerders die de online kijker willen bereiken. Cruciale elementen zoals doelgroepen, uitkijktijd, Engagement Score, Co-viewing rate, Net Promoter Score en Binge Score kunnen een groot verschil maken in het behalen van successen. 📈
 
Benieuwd hoe de streaming kijkcijfers van Bindinc. VOD Insights van waarde kunnen zijn bij deze ontwikkeling? Lees hier het volledige artikel

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*