Morgen vindt het MediaPark Jaarcongres plaats in Hilversum. In de foyer van Studio 21 laat Angry Bytes zien wat de nieuwe mogelijkheden zijn om te interacteren met de kijkers. Uit onderzoek blijkt dat 50% van de jonge kijkers (13-19) en ruim 42% van de boodschappers (20-34) meedoet met mobiel of tablet.
HbbTV Met de toevoeging van de huiskamercompetitie via het grote scherm is het nóg leuker om mee te doen. Met HbbTV wordt dit allemaal mogelijk. Je ziet niet alleen jezelf en je huisgenoten terug op televisie maar ook wie goed of fout heeft geantwoord, scores en andere statistieken.
Ziggo Ziggo geeft HbbTV sinds het voorjaar door op al haar kabelaansluitingen en met de aanstaande publiekscampagne ‘Druk op rood’ weet de kijker dit najaar de rode knop beter te vinden.
Play Now! en DMI Play Now! is de nieuwe naam van Two Screen Now!. Met de lancering van PlayNow! eerder dit jaar, hebben Angry Bytes en Ex Machina de handen ineen geslagen om ons web-based interactie platform voor tv en live events verder uit te rollen. Met Play Now! is het nog makkelijk geworden om zelf je real-time, interactieve applicaties te ontwerpen, te bouwen, te testen, te beheren en te monetizen.
Meer informatie over Play Now!
Daarnaast participeert Angry Bytes in Dutch Media Innovators. DMI is een consortium van Nederlandse bedrijven in de Digitale Media- & Entertainment industrie, dat samenwerkt om gezamenlijk de Amerikaanse markt te betreden. Partners 24/i en Media Monks staan ook in de Foyer van Studio 21. Appromoters, Beeld en Geluid, Corrino en TNO zijn de andere bedrijven in DMI.
Meer informatie over Dutch Media Innovators
|
|
Geef als eerste een reactie