Marketeer klassieke muziek (AVROTROS)

AVROTROS bereikt met haar programma’s, activiteiten én (drama)series wekelijks 3 van de 4 Nederlanders. We dragen bij aan een goed geïnformeerde, veilige en rechtvaardige samenleving en verrijken deze met toegankelijke kunst en cultuur. We voelen ons verantwoordelijk voor het collectief en stimuleren daarom in al onze programma’s en activiteiten de gezamenlijke beleving. Daarom zeggen wij: AVROTROS. De omroep voor ons.

De afdeling marketing zoekt een enthousiaste:  Marketeer klassieke muziek

Uren per week: 36
Contractduur: 1 jaar
Sluitingsdatum: 30-06-2022

Binnen de afdeling marketing zoeken we een enthousiaste marketeer met liefde voor klassieke muziek. In deze functie zal je ga je voor twee derde van de tijd campagnes en acties initiëren & coördineren voor het AVROTROS Vrijdagconcert . Daarnaast zal je als klassieke muziek expert binnen de afdeling marketing betrokken worden bij alle marketing plannen rondom het thema klassieke muziek bij AVROTROS. Je kunt dan denken aan promotie van podcasts, radioprogramma’s, tv programma’s zoals Maestro en het Prinsengrachtconcert en ledenwerving.

Werkzaamheden:

  • Voor het AVROTROS Vrijdagconcert ontwikkel en coördineer je zelfstandig marketingplannen die bijdragen aan de doelstellingen mbt ticketverkoop en merkbekendheid.  
  • Je stuurt creatie aan en koopt zelfstandig media in.
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van deze marketingplannen/acties en bewaakt begrotingen.
  • Je werkt nauw samen met de programmeur van het AVROTROS Vrijdagconcert en de marketingmedewerkers van TivoliVredenburg.
  • Binnen de afdeling marketing ontwikkel je (samen met het team) acties die zorgen voor een groter bereik, meer interactie of meer leden voor de programma’s van AVROTROS, binnen het thema klassieke muziek. 

Profiel

  • Affiniteit met en kennis van klassieke muziek
  • Affiniteit met de programma’s van AVROTROS
  • Ervaring in een marketing functie
  • HBO werk- en denk niveau
  • Je bent communicatief sterk 
  • Je werkt graag samen 
  • Je hebt een proactieve houding

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met kans op verlenging. Naast een leuke baan in een dynamische, ambitieuze en plezierige werkomgeving biedt AVROTROS een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket conform de CAO voor het Omroeppersoneel (schaal G).

Vragen
Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Jeroen Boerman (teamleider marketing) via: jeroen.boerman@avrotros.nl

Reageren 
Wil je reageren op deze vacature druk dan op de button ‘solliciteren’. 
Heb jij al eerder gesolliciteerd op een vacature bij AVROTROS? Wijzig dan je wachtwoord hier anders krijgen wij jouw sollicitatie helaas niet binnen!

AVROTROS

AVROTROS is een onafhankelijke en maatschappelijk betrokken omroep die Nederland verrijkt en verbindt. Met ruim 2500 uur zendtijd op televisie, 7600 uur op radio per jaar en talloze podcasts en online series, ligt onze focus op het maken van kwalitatieve content die voor iedereen toegankelijk is. Met onze evenementen staan wij letterlijk midden in de samenleving.

In een professionele en tegelijkertijd informele werkomgeving maken wij programma’s die informeren, inspireren, vermaken en onze idealen vertegenwoordigen:  

  • Bijdragen aan een veilige en rechtvaardige samenleving
  • Stimuleren van kunst- en cultuurbeleving in Nederland
  • Samenbrengen van mensen
  • Helpen met het duiden van nieuws

AVROTROS is een omroep die verbindt en verrijkt. De omroep voor ons. Dat betekent dat we er voor iedereen zijn. Om dat elke dag vol trots te kunnen zeggen, vinden we het belangrijk dat elke werknemer bij AVROTROS mag zijn zoals die is. Je hoeft je bij AVROTROS niet aan te passen of een deel van je identiteit overboord te gooien. Samen inspireren we elkaar om nieuwe, betere programma’s te maken. Voor ons. Heel Nederland.

Wij streven naar kwaliteit en innovatie en motiveren ambitieuze en creatieve mediaprofessionals te solliciteren op onze vacatures. Als we de ideale collega eerder vinden dan sluiten we de vacature. Als het nodig is laten we de vacature langer openstaan. Door te solliciteren ga je akkoord met onze privacyverklaring.

Online screening, bijvoorbeeld via zoekmachines en sociale netwerken kan onderdeel zijn van het selectieproces. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
solliciteren