Vloggers starten eigen tv-gids

In VEED magazine slaan de YouTubers, die onderdeel zijn van de redactie, voor het eerst zelf een brug tussen online en offline content. Het eerste nummer is vanaf 3 mei verkrijgbaar.

In VEED Magazine lees je alles over YouTube, bekende YouTubers en hun wereld. Het magazine is als een tv-gids voor de streaming-generatie. Met tips voor wat je moet zien en horen op YouTube, Snapchat, Instagram, Netflix en Spotify. Maar ook welk nieuw talent je moet volgen. Daarnaast zijn er ook interviews met de grootste Nederlandse YouTube-sterren, komen fans aan het woord en lees je wat er achter de schermen gebeurt.

Het VEED Magazine is een samenwerking tussen VEED en mediabedrijf FC Klap. Het eerste nummer verschijnt op 3 mei en is overal in Nederland verkrijgbaar. VEED Magazine verschijnt zes keer per jaar. Het tweede nummer komt uit op 30 juni als extra dikke zomereditie.

VEED is het bedrijf achter het VEED Festival, dat begin april voor het tweede jaar op rij plaatsvond in Amsterdam. Net als het magazine draait het VEED Festival om de grootste en bekendste YouTubers van Nederland. VEED is een initiatief van influencerbureau Maak en een groep gedreven en bekende YouTubers, waaronder Mertabi en Cinemates.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*