Screenforce lanceert aanvraagplatform voor TV-campagnes

Met de lancering van een nieuw aanvraagplatform voor TV-campagnes zet Screenforce een volgende stap in de ontwikkeling van de TV-inkoopmarkt.

Na de introductie van het vernieuwde TIP platform eind 2019 volgt nu de lancering van een nieuw onderdeel van TIP dat bijdraagt aan het vereenvoudigen van het TV-inkoopproces. Reclamebureaus, mediabureaus en adverteerders die rechtstreeks inkopen bij Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN kunnen dit voortaan doen met TIP. Naast het doen van aanvragen kan het uitgebreide platform ook gebruikt worden voor het aanleveren van TV-commercials bij de vier aangesloten TV-exploitanten.

TIP staat voor TV Informatie Punt en wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus en adverteerders die rechtstreeks inkopen bij de Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. In TIP hebben gebruikers reeds toegang tot de actuele data van hun ingekochte TV-campagnes. Met de nieuwste uitbreiding faciliteert TIP het gehele TV-inkoopproces: van het aanvragen en wijzigen van TV- campagnes tot en met het aanleveren en archiveren van TV-commercials.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*