
De publieke omroep is de plek van ons allemaal: dit was de boodschap van de spraakmakende gezamenlijke campagne die eind vorig jaar veelvuldig te zien en te horen was op de publieke televisie- en radiozenders. Vanaf nu is het vervolg te zien en te horen; een nieuwe montage met opnieuw een aaneenschakeling van herkenbare en bepalende fragmenten. Een feest van herkenning, tegelijkertijd ook met een kraakheldere boodschap: de publieke omroep is een vaste waarde voor iedereen. Toen, nu en in de toekomst.
De publieke omroep: De plek van ons allemaal” heeft als doel een scherper profiel te geven aan de waarde van de publieke omroep voor de Nederlandse samenleving, met haar unieke pluriforme bestel en onafhankelijke journalistiek. De campagne is ontwikkeld door NPO in overleg met alle dertien publieke omroepen in samenwerking met Global creative studio D8.
“Meer informatie over de campagne op http://www.npo.nl/deplekvanonsallemaal. |
Ze worden eindelijk wakker in Hilversum, jammer dat het op zo een geforceerde manier moet, maar beter laat dan nooit.