Nienke Plas tekent exclusief bij Talpa Social


Talpa Social en Nienke Plas slaan de handen ineen voor de exploitatie van haar online kanalen. Per 15 juli tekent het multitalent exclusief bij de online tak van Talpa Network. Daarmee is de start van een intensieve samenwerking officieel. 
 Met het tekenen van Nienke wordt een op maat gemaakte exclusieve samenwerkingsvorm geïntroduceerd voor social talenten. In de markt verstevigt Talpa Social hiermee zijn positie als hét startpunt voor crossmediale samenwerkingen en transformeert tevens van MCN naar Social Agency. Door een exclusieve samenwerking met Talpa Social aan te gaan, krijgen social talenten als Nienke een solide business partner én kansen om zich breder te ontwikkelen binnen Talpa Network. Nienke Plas staat als presentatrice, actrice, comedian, zangeres en online maker bekend om haar hilarische en goudeerlijke video’s. In 2019 werd haar werk beloond met de Televizier-Ster ‘Talent’ en haar vlogserie Shitty Diary’ met de Televizier-Ster ‘Online-videoserie’. Nienke is enthousiast over de samenwerking: “Ik kijk ernaar uit om creatief uitgedaagd te worden om mooie, unieke en typische Nienke Plas content te gaan maken met Talpa Social. Going Places!” Nienke wordt gekoppeld aan het talenten netwerk van Talpa Social. Hierdoor ontvangt zij structurele ondersteuning op het gebied van haar online strategie, branding en creatie. Ook is er een exclusief partnership voor branded content afgesproken. Alle online commerciële samenwerkingen worden opgepakt en begeleid vanuit Talpa Media Solutions.  Allard Ruyl, CEO van Talpa Media Solutions: “Steeds vaker kunnen we onze adverteerders laten profiteren van het netwerkeffect van Talpa Network. Die samenwerkingen gaan van TV en Radio tot print, online en social. De exclusieve samenwerking met Nienke Plas draagt hier heel mooi aan bij. Hierdoor kunnen we de belangen van de adverteerders, van consumenten, van de zenders én natuurlijk van Nienke Plas nog meer in het verlengde van elkaar laten werken.”  Talpa Social vertegenwoordigt de populairste content creators van Nederland waaronder StukTV, Gierige Gasten, TV 538, Gio Latooy, Marije Zuurveld, Iris Enthoven en vele anderen.

1 Comment

  1. Was dat niet die jongedame die dankzij Lubach zo snoeihard door de mand viel met haar “creatieve” jatwerk voor Rumag?

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*