
Op 17 maart heeft Hilversum 43 stembureaus opgezet. Door de coronaregels voldeden niet alle stemlokalen meer en heeft men voor deze verkiezingen besloten om de ruime Studio 21 op het Mediapark in te zetten.
Gemeente Hilversum meldt: ‘Maak van je stemrecht een feestje en wandel of fiets naar het Media Park en stem onder de “sterren”.’
WAARDEER DIT ARTIKEL!
Als je dit artikel waardeert en je waardering wilt laten blijken met een kleine bijdrage, dan kan dat. Zo help je onafhankelijke mediajournalistiek in stand houden.

Geef als eerste een reactie