Mediaspecialist Evert Bronkhorst naar Abovo

Na een periode van ruim 24 jaar bij Medialand/ Vizeum/ dentsu stapt Evert Bronkhorst over naar Abovo Maxlead. Daar zal hij een centrale rol krijgen in het mediateam van Abovo Media in Hoorn.

Evert Bronkhorst begon zijn mediacarrière in 1981 bij een aantal reclamebureaus. Hierna volgden stappen bij Schreiner & van Bokkel en Initiative Media. In 1997 werd hij partner bij Medialand wat later overgenomen werd door Aegis en verder ging onder de naam Vizeum. Een lange periode volgde, de laatste jaren onder de vlag van dentsu. Evert is een echte opiniemaker in het vak die regelmatig zijn visie publiceert in de Adformatie. Ook wordt hij vaak als media expert gevraagd door verschillende nieuwsmedia en heeft hij meegewerkt aan een groot aantal bekroonde campagnes bij o.a. de Effies en de SAN Accenten.

Evert Bronkhorst: “Voor velen zal deze stap als een verrassing voelen. Maar een meer ondernemende omgeving kriebelde al een tijdje bij mij. Wil het verschil blijven maken. Op basis van inhoud een lange relatie bouwen. De ambitie die ik voel bij Abovo Maxlead werkt daarom erg aanstekelijk. Zo werken zij ook. Daarnaast hebben zij een positionering rond eigenzinnigheid en daar kan ik me heel goed in herkennen”.

Willem-Albert Bol: “In ons vak is er terecht veel aandacht voor jonge talenten. Maar het belang van ervaring en senioriteit wordt daarbij wel eens vergeten. Evert is in mijn ogen een icoon van ons vak: scherpe en nuchtere mening, diep ingevoerd, zich hardmakend voor het vak. Wij zijn oprecht erg blij met zijn komst. Niet alleen collega’s gaan plezier beleven aan zijn kennis en kunde, maar zeker ook onze bestaande en toekomstige klanten”.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*