
Igmar Felicia vertrekt bij Radio 538. Het contract van de dj wordt niet verlengd.
Op social media meldt hij: “Dat is kut, klote, balen. En tegelijkertijd ook niet het einde van de wereld”, “Het is wat het is. Komende maand elke seconde genieten van radio. Doen we sowieso met de avondshow, nu nog meer.”
WAARDEER DIT ARTIKEL!
Als je dit artikel waardeert en je waardering wilt laten blijken met een kleine bijdrage, dan kan dat. Zo help je onafhankelijke mediajournalistiek in stand houden.

Dat duurt niet lang voordat hij bij funX terecht kan, hij voldoet aan de voorwaarden.
Ik zou zeggen 3FM volop in de middag