Igmar Felicia  moet bij 538 vertrekken

Igmar Felicia vertrekt bij Radio 538. Het contract van de dj wordt niet verlengd.

Op social media meldt hij: “Dat is kut, klote, balen. En tegelijkertijd ook niet het einde van de wereld”, “Het is wat het is. Komende maand elke seconde genieten van radio. Doen we sowieso met de avondshow, nu nog meer.”

Spreekbuis.nl

WAARDEER DIT ARTIKEL!

Als je dit artikel waardeert en je waardering wilt laten blijken met een kleine bijdrage, dan kan dat. Zo help je onafhankelijke mediajournalistiek in stand houden.

Donatie Spreekbuis € -

1 Reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*