Edwin Evers maakt comeback op 538 voor goede doel

Oud-538-dj Edwin Evers keert morgen eenmalig terug op Radio 538. Het idee ontstond vanochtend bij Frank Dane en z’n team in De 538 Ochtendshow. Ze daagden hun voorganger uit voor deze comeback, speciaal voor Missie 538. De afspraak: Als Radio 538 samen met z’n luisteraars 10.000 euro (of meer) ophaalt voor het Nationaal Ouderenfonds, kruipt Evers deze vrijdag van 10.00 tot 11.00 uur voor één keer weer achter de knoppen. Doneren kan via een speciale actiepagina op 538.nl/missie. Aan de hoogste bieder de eer om er vrijdag samen met een vriend(in) live bij te zijn in de studio.

Edwin Evers: “Ik zat al de hele week te wachten joh. Ik denk, wanneer bellen ze nou eens een keer. Maar wat een top idee. Leuke gesprekken, beetje muziek draaien en natuurlijk de opbrengst. Ik ga een uur radio maken als er minstens 10.000 euro wordt gedoneerd. Het mag meer zijn, het MOET meer zijn. Dan kom ik sowieso, tussen 10 en 11.”
Edwin Evers en zijn team waren van 2000 tot 2018 te horen op Radio 538.

Missie 538
Radio 538 komt van 17 tot en met 24 december met de tweede editie van Missie 538 in actie. Het radiostation gelooft erin dat we met elkaar een groot verschil kunnen en moeten maken en probeert daarom in de week voor kerst zoveel mogelijk missies voor verschillende goede doelen te volbrengen. Zodra er genoeg geld is opgehaald, is de missie volbracht en start een nieuwe missie voor het volgende goede doel dat hulp hard nodig heeft. Zo krijgen alle goede doelen de aandacht die ze verdienen in deze lastige tijd. Op dit moment heeft het station al acht van de twaalf missies behaald. De goede doelen waar nu nog volop voor gestreden wordt, zijn: Het Vergeten Kind, Het Nationaal Ouderenfonds, Plastic Soup Foundation en Prinses Màxima Centrum. Missie 538 is van 17 tot en met 24 december live te volgen via Radio 538, TV 538, 538.nl, de social media kanalen en SBS6 (dagelijks van 14.00 uur tot 16.00 uur en op de finaledag tot 17.00 uur)


TALPA NETWORK
Talpa Network is de onderneming waarbinnen John de Mol zijn (multi)media-activiteiten heeft ondergebracht. Talpa Network bestaat uit de onderdelen Video (o.m. SBS6, Net5, Veronica, SBS9, KIJK, TV538), Audio (o.m. 538, Sky Radio, Veronica, Radio 10 en JUKE), Social (o.m. StukTV en Gierige Gasten), LINDA. en de eCommerce divisie (o.m. VakantieVeilingen en Actievandedag) en Events. Deze onderdelen worden ondersteund door Media Solutions & het Bureau. Met dit netwerk is het Nederlandse multimediabedrijf meer dan relevant voor de consument en de adverteerder.

John de Mol is de bedenker van een aantal wereldwijde blockbuster formats, zoals Big Brother, Deal or No Deal en The Voice. Voor laatstgenoemde show ontving hij vier Emmy Awards.

3 Comments

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*