Dit zijn de luistercijfers van februari/maart 2019

NPO Radio 2 blijft ook in deze periode het radiostation met het hoogste marktaandeel, blijkt uit cijfers van NLO. 

Zie grafiek:

NPO Radio 2 blijft ook in deze periode het radiostation met het hoogste marktaandeel, blijkt uit cijfers van NLO.

2 Comments

  1. Ik sta ervan verbaasd dat NPO Radio 4 bijna net zo’n groot marktaandeel heeft als NPO 3FM. Dat is vroeger weleens anders geweest. NPO Radio 2 lijkt dus onze nationale familiezender. Verder valt mij op dat de rangorde van populariteit eigenlijk tamelijk constant blijft. Als je alle commerciele zenders bij elkaar optelt, dan hebben zij natuurlijk veruit het grootste marktaandeel (63.5%). De PO scoort met 29.7% feitelijk bedroevend laag. Wie heeft er nu overigens het grootste kapitaal achter de hand? De CO of de PO?. En….. hoe zit het met de verhouding tussen investering en opbrengst (rendement)? Niet alles wat hoog is in tal, behaalt dat ook in waarde. Als de stemming stijgt, daalt soms tevens het peil.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*