AT5 blijft stadsomroep

In een advies van het college van burgemeester en wethouders aan het Commissariaat voor de Media en raad staat dat AT5 de komende vijf jaar de stadsomroep van de hoofdstad blijft. 

Voor de licentie had zich ook de nieuwe organisatie C-Amsterdam gemeld, maar de Amsterdamse raad heeft alsnog voor de huidige omroep gekozen.

Spreekbuis.nl

WAARDEER DIT ARTIKEL!

Als je dit artikel waardeert en je waardering wilt laten blijken met een kleine bijdrage, dan kan dat. Zo help je onafhankelijke mediajournalistiek in stand houden.

Donatie Spreekbuis € -

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*