André van Duin op TV bij V&D

Vroom & Dreesman lijkt voor eventjes gered. Ondanks dat de het warenhuis door veel consumenten als ouderwets wordt gezien, heeft het in het verleden diverse retail innovaties doorgevoerd. In 2003 waren zij de eerste retailer met een eigen tv-programma over de naam ‘V&D TV’. Dit tv-format bestond uit een programma ‘dat spanning, ontspanning en informatie bood’. V&D TV werd elke werkdag op SBS uitgezonden. 

Al snel werd het tv-programma van de buis gehaald. De beoogde kijkdichtheid van 1% werd niet gehaald, terwijl er dagelijks 25 mensen aan het programma werkten. 12 jaar geleden kampte het warenhuisconcern al met tegenvallende resultaten. 

In 1987 was er nog geen vuiltje in de lucht en werd het 100 jarige V&D groots gevierd. André van Duin en Ivo Niehe presenteerde commercials en video’s, waar ook topman Ton Dreesmann een prominente rol in vervulde.

Videofragment: André van Duin en Vroom&Dreesmann

 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*