Vanaf dinsdag 31 maart gaat 192TV naar een nieuw ‘play-out systeem’.
De muziekclips op 192TV zijn voor een groot deel opgenomen in het oude televisie-formaat 4:3, waardoor er rechts en links zwarte balken te zien zijn. Vanaf deze week gaat de muziekzender uitzenden op 16:9 formaat. Het nieuwe formaat biedt mogelijkheden om extra informatie te geven over de uitgezonden muziekclips.
Ook kunnen er nu verzoekjes worden aangevraagd en gaat de 192TV live-uitzendingen verzorgen.
WAARDEER DIT ARTIKEL!
Als je dit artikel waardeert en je waardering wilt laten blijken met een kleine bijdrage, dan kan dat. Zo help je onafhankelijke mediajournalistiek in stand houden.

Geef als eerste een reactie