
Martijn Zuurveen stopt per direct als Station Director van 100% NL en SLAM! en verlaat na acht jaar Mediahuis Radio. Dat maakte hij woensdag bekend via LinkedIn. Zuurveen kiest voor een zelfstandig bestaan als strategisch adviseur en coach binnen de mediabranche.
Zuurveen stond sinds 2019 aan het roer van 100% NL en kreeg later ook de leiding over SLAM! en Sunlite. Na de overname van RadioCorp door Mediahuis in 2023 bleef hij verantwoordelijk voor de zenders, al werd recent gestopt met Sunlite.
WAARDEER DIT ARTIKEL!
Als je dit artikel waardeert en je waardering wilt laten blijken met een kleine bijdrage, dan kan dat. Zo help je onafhankelijke mediajournalistiek in stand houden.
