TP Vision biedt tv-reclame mogelijkheden naar Philips TV

Advertentiebedrijf Improve Digital is een samenwerkingsovereenkomst met TP Vision Philips aangegaan.

TP Vision is het Chinese bedrijf dat al jaren onder de merknaam Philips televisies uitbrengt. Op de Philips smart TV’s komen in de toekomst video programmatic advertentiecampagnes van Improve Digital’s full-stack platform 360 Polaris.

Met deze samenwerking zet Philips haar eerste stappen in de programmatic advertentiemarkt. Vanaf nu biedt ze adverteerders een nieuw kanaal om met hun high-quality boodschappen haar doelgroepen te bereiken, zonder de tussenkomst van adblockers. Improve Digital zal Philips ondersteunen in het verkopen van hun Smart TV inventory, en maakt het voor de TV fabrikant zo mogelijk om een nieuwe inkomstenstroom te genereren.

Kyra Steegs (Improve Digital): “We zijn ontzettend trots op onze samenwerking met TP Vision Philips, en met het feit dat we hun premium inventory kunnen koppelen aan onze technologie, data en wereldwijde video demand. Het toevoegen van het TV scherm als device aan ons full-stack aanbod is onderdeel van onze bredere video strategie en zorgt ervoor dat we klaar zijn voor het veranderende TV ecosysteem. Samen kunnen we kijkers een naadloze videoadvertentie beleving bieden, en marketeers en adverteerders toegang geven tot het potentieel van niche targeting.”

Door deze samenwerking kunnen adverteerders hun programmatic campagnes op het grote scherm brengen en gaan programmatic tv-campagnes concurreren met traditionele TV spots.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*