Teammanager KCC (Bindinc.)

Bindinc. verbindt kijkers met videocontent. Met TVgids.nl, Televizier.nl en Guidinc.nl bereikt Bindinc. per maand meer dan 7 miljoen unieke bezoekers die niets willen missen op het gebied van tv of streaming. Daarnaast helpt Bindinc. toonaangevende mediabedrijven bij het bereiken van meer kijkers, meer omzet of een grotere impact.

Naast aanbieder van deze digitale platforms is Bindinc. de op een na grootste uitgever in Nederland. Onze abonnees lezen toonaangevende TV-gidsen en andere magazines (in print). Een cruciale rol hierbij speelt het Klant Contact Center (KCC). Voor deze afdeling zoeken wij een Teammanager. Wil jij bijdragen aan ons succes door ervoor te zorgen dat onze abonnees dagelijks op de juiste manier worden geholpen?

Teammanager KCC

Hilversum, 32-36 uur per week

Wat ga je doen?

Als Teammanager werk je direct met je collega Teammanager en de Planner en ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele leiding aan jouw team (ongeveer 15 medewerkers).

Je coacht, motiveert en ontwikkelt dagelijks je medewerkers met als doel het realiseren van een maximale productiviteit en kwaliteit en het behalen van de vooropgestelde targets. Door je enthousiaste en mensgerichte aanpak weet je zowel het beste uit individuele medewerkers als het team te halen om onze abonnees zo goed mogelijk te helpen. Je voelt je verantwoordelijk om positief gedrag te stimuleren en een werksfeer te creëren die medewerkers motiveert en uitdaagt om doelen te realiseren. Hiervoor onderneem je passende en tijdige acties en heb je een proactieve houding. Je signaleert afwijkingen en investeert in ‘menselijk potentieel’. Kortom, in deze rol run je als het ware je eigen onderneming en zorg je ervoor om samen resultaten te bereiken.

Concreet?

Medewerkers aansturen

  • Je geeft direct leiding aan het teamproces en individuele medewerkers.
  • Je ziet toe op het individueel functioneren van medewerkers en het functioneren van het team als  geheel.
  • Je coacht, begeleidt, instrueert en motiveert medewerkers uit het team.
  • Je voert werkoverleg, houdt jaar-, voortgangs- en beoordelingsgesprekken en geeft uitvoering aan het ziekteverzuimbeleid, et cetera.

Werkprocessen coördineren

  • Je stuurt de productie en kwaliteit van de afdeling aan. Zorgt samen met de collega Teammanager voor afstemming op de behoeften en prioriteiten van interne en externe opdrachtgevers.
  • Je coördineert een aantal campagnes en rapporteert hierover aan zowel interne als externe opdrachtgevers.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor een goede werkverdeling binnen het team, bewaakt de voortgang en rapporteert hierover aan de Manager KCC.
  • Je behandelt complexe vraagstukken en klachten wanneer dit niet door de medewerker kan worden afgehandeld; je bent het aanspreekpunt voor het team bij vragen.
  • Je signaleert problemen en knelpunten en zorgt voor een passende oplossing.
  • Je vervangt jouw collega teammanager bij diens afwezigheid.

Meer over Bindinc.

Bindinc. verbindt videocontent met kijkers. Dit doen we met onze consumentenmerken TVgids.nl, Guidinc.nl, Televizier.nl en onze twee grote publieksprijzen Gouden Televizier-Ring verkiezing en de Guidinc. Streaming Video Awards. Met deze merken bereiken we elke maand meer dan 7 miljoen Nederlanders die graag aansprekende content willen kijken via hun favoriete streamer of omroep. Lineair en on demand. Naast het exploiteren van deze consumententitels werken we ook direct voor de toonaangevende bedrijven in de videoketen (omroepen, streamers, broadcasters en producenten) met verschillende diensten rondom data (kijkers- en metadata). Innovatie, vernieuwing en het grijpen van kansen staan bij ons hoog in het vaandel.

Jouw profiel

  • Je beschikt over minimaal een HBO werk- en denkniveau. Je bent snel van begrip, doorgrondt processen snel en maakt je nieuwe informatie gemakkelijk eigen.
  • Je hebt al (enige) ervaring in leidinggevende of coördinerende rollen in dynamische, operationele teams waar alles draait om het contact met klanten. Bijvoorbeeld supervisor in de horeca, winkels, telecom/kabel of een callcenter.
  • Je bent initiatiefrijk, houdt ervan om zaken op te pakken en te regelen.
  • Je houdt van werken met mensen, of het nu de klant is of je collega.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk).
  • Je neemt een aantal jaren ervaring mee binnen een klantcontactcentrum of callcenter als senior medewerker of supervisor.
  • Je hebt een mooie mix van sensitiviteit en verbinding met doelgericht en stevigheid.

Tevens verwachten wij dat je goed kunt samenwerken, verantwoordelijkheidsgevoel hebt, resultaat- en klantgericht bent en een commerciële en flexibele instelling hebt.

Dit wil je graag weten

  • Het belangrijkste: een dynamische en gezellige werkplek met een grote diversiteit aan collega’s.
  • Een laagdrempelige Manager KCC, Barbara de Boer, die met je spart en meedenkt. Zij heeft veel ervaring op het gebied KCC’s en zal jou coachen, begeleiden, maar zeker ook de ruimte geven.
  • Een organisatie in beweging die gericht is op ontwikkelen en leren en daar veel mogelijkheden toe biedt zoals verschillende opleidingen en trainingen die je kunt kiezen, maar ook interessante projecten en veranderingsprocessen waarin je kunt groeien.
  • Meerdere events (bijvoorbeeld een besloten optreden van Van Dik Hout in het Gooiland theater), en kwartaalborrels.
  • Een werkplek in een van de mooiste gebouwen van Hilversum.
  • Een arbeidsmarktconform aanvangssalaris tussen de € 2.900 en de € 3.300 bruto per maand (afhankelijk van jouw ervaring).
  • Een fulltime salaris dat is gebaseerd op een 36-urige werkweek. Je kunt 4 om 5 dagen of 4,5 dagen per week werken.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden in de vorm van een zeer aantrekkelijke CAO en een eindejaarsuitkering van 6%.

Bindinc. is een collegiaal en professioneel bedrijf met een sterke focus op klantvriendelijkheid. Je opereert in de wereld van internet, televisie, radio en tijdschriften. 

Wij geloven in de kracht van diversiteit om tot nog betere resultaten te komen. Vacatures staan daarom open voor iedereen.

Onze kernwaarden

  • Intelligent: Een combinatie van gefundeerde kennis en een groot vermogen tot reflectie op onszelf en onze partners.
  • Nieuwsgierig: We omarmen verandering en vernieuwing zonder uitzondering.
  • Ontzorgend: We zijn ontstaan uit een reële behoefte, blijven goed luisteren en zijn in alles een echte dienstverlener.
  • Analytisch: We beslissen en adviseren op basis van data, niet op basis van emoties en hypes.
  • Georganiseerd: We zijn een instituut dat al 25 jaar bewezen waarde levert.
  • Betrouwbaar: We zijn eerlijk en respectvol. We analyseren zonder vooropgezet oordeel en geven op basis daarvan richtinggevend advies.

Heb je interesse?

Mail voor 20 september jouw motivatie en je CV naar Diana van Zuijlen, afdeling HR, vacatures@bindinc.nl. Bel of mail voor vragen gerust met Barbara de Boer, Manager KCC (barbara.deboer@bindinc.nl / 035 672 69 28).

1 Trackback / Pingback

  1. Actuele mediavacatures - Spreekbuis.nl

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*