Zoekresultaat voor ton verlind blog
Column Bert van der Veer: ‘Bomen in het maaiveld?’
Column Jan Slagter: ‘Democratie’
Enkele weken geleden lekte het beleidsplan van de NPO uit. Het is nu voor iedereen duidelijk dat, als het aan de NPO ligt, de omroepen steeds minder te zeggen krijgen. Dat twee mensen uit de Raad van Bestuur van de NPO straks bepalen waar we op tv naar kijken en wat wij op internet doen, past niet bij onze democratie.
Wat is er mis met de publieke omroep?
Als programmamakers, Lennart van der Meulen (directeur VPRO), Jan Slagter (directeur Max), De Telegraaf, NRC en tal van kijkers- en luisteraars zich druk maken over de beslissingen bij de publieke omroep moet er wel iets mis zijn.
De eerste maand Spreekbuis.nl
Precies een maand geleden ging Spreekbuis.nl live. De resultaten zijn nu al boven verwachting. Na precies 4 weken is het omroepplatform al meer dan 10.000 maal door omroepprofessionals bezocht. Een kleine opsomming van enkele highlights.
