Online Marketeer (Bindinc.)

Bindinc. verbindt kijkers met videocontent. Met TVgids.nl, Televizier.nl en Guidinc.nl bereikt Bindinc. per maand meer dan 6 miljoen unieke bezoekers die niets willen missen op het gebied van tv of streaming. Daarnaast helpt Bindinc. toonaangevende mediabedrijven bij het bereiken van meer kijkers, meer omzet of een grotere impact. Bindinc. is per direct op zoek naar een gedreven Online Marketeer die bijdraagt aan de stevige groei in bereik en omzet van de online platformen.

Zoek jij een nieuwe uitdaging waarin je impact kan maken? Een plek waar je samen met een team gedreven collega’s werkt aan nieuwe successen? Waar alles draait om tv, films en series? Dan is deze functie als Online Marketeer jou op het lijf geschreven!

Online-Marketeer (Hilversum, per direct, 36 uur per week)

Wat ga je doen?

Samen met een enthousiast team werk je aan onze ultieme doelstelling: het bereiken van de magische grens van 8 miljoen unieke bezoekers per maand op onze digitale platformen TVgids.nl, Televizier.nl en Guidinc.nl. Ook de Gouden Televizier-Ring Verkiezing heeft een groot aandeel in ons succes. Op dit moment worden onze platformen per maand bezocht door ruim 6 miljoen mensen die niets willen missen op het gebied van tv en streaming. Jouw campagnes hebben een onmisbaar aandeel in de groei van het bereik en bij het verzilveren van de commerciële kansen. Dit ga je onder andere doen:

  • Je bouwt, analyseert en optimaliseert online-marketingcampagnes. Deze campagnes laten onze merken óf de merken van onze klanten nog harder groeien. Je bent van begin tot het eind de driver achter de groei in bereik of leads.
  • Met je collega’s van Data & Intelligence maak je data inzichtelijk en identificeer je nieuwe kansen voor optimalisaties en verdere groei.
  • Je werkt nauw samen met het product-team, in het bijzonder de CRO-specialist. Je analyseert wat belangrijk is om jouw campagnes ook op productniveau te laten slagen, zoals het optimaliseren van landingspagina’s (meetbaar maken van onderdelen, gebruik van Hotjar)
  • Met het sales-team spar je over succesvolle campagnes voor commerciële klanten uit de top van de Nederlandse media-industrie, waaronder Talpa, Pathé Thuis, Disney+, Viaplay en Ziggo.
  • Je overlegt met het content-team om de beste resultaten te halen op het gebied van bereik en conversie – Welke content slaat aan en waar kan het nog beter?

Bij het realiseren van je doelstellingen werk je veel en hecht samen met je gedreven collega’s van Content, Sales, Product, Data & Intelligence en natuurlijk Marketing.

Wij vragen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • Multidisciplinaire online-marketingervaring.
  • Op de hoogte van de nieuwste online-marketingontwikkelingen.
  • Een teamplayer die niet bang is om een mening te geven.
  • Een georganiseerde en gestructureerde werkwijze.
  • Ervaring met tools als Google Analytics en Facebook Business Manager.
  • Flexibel kunnen schakelen bij veranderende prioriteiten.
  • Ambitie en drive om te blijven ontwikkelen.

Wij bieden

  • Een goed salaris.
  • De ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • Werken in een fijne werksfeer met veel vrijheid.
  • Een toffe werkplek, dichtbij het centrum van Hilversum.
  • Een uitdagende functie in een organisatie die in beweging is.

Meer over Bindinc.

Bindinc. verbindt videocontent met kijkers. Dit doen we met onze consumentenmerken TVgids.nl, Guidinc.nl, Televizier.nl en onze twee grote publieksprijzen Gouden Televizier-Ring verkiezing en de Guidinc. Streaming Video Awards. Met deze merken bereiken we elke maand meer dan 6 miljoen Nederlanders die graag aansprekende content willen kijken via hun favoriete streamer of omroep. Lineair en on demand. Naast het exploiteren van deze consumententitels werken we ook direct voor de toonaangevende bedrijven in de videoketen (omroepen, streamers, broadcasters en producenten) met verschillende diensten rondom data (kijkers- en metadata). Innovatie, vernieuwing en het grijpen van kansen staan bij ons hoog in het vaandel.

Onze kernwaarden

  • Intelligent: Een combinatie van gefundeerde kennis en een groot vermogen tot reflectie op onszelf en onze partners.
  • Nieuwsgierig: We omarmen verandering en vernieuwing zonder uitzondering.
  • Ontzorgend: We zijn ontstaan uit een reële behoefte, blijven goed luisteren en zijn in alles een echte dienstverlener.
  • Analytisch: We beslissen en adviseren op basis van data, niet op basis van emoties en hypes.
  • Georganiseerd: We zijn een instituut dat al 25 jaar bewezen waarde levert.
  • Betrouwbaar: We zijn eerlijk en respectvol. We analyseren zonder vooropgezet oordeel en geven op basis daarvan richtinggevend advies.

Interesse?

Mail voor 23 mei je motivatiebrief en cv naar HR, Diana van Zuijlen / vacatures@bindinc.nl.

Vragen? Stel ze gerust per mail op vacatures@bindinc.nl.

Wij geloven in de kracht van diversiteit om tot nog betere resultaten te komen. Vacatures staan daarom open voor iedereen.

1 Trackback / Pingback

  1. Actuele mediavacatures - Spreekbuis.nl

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*