Ziggo en Max Verstappen breiden partnership uit

Middels een driejarige samenwerking wil Ziggo Max Verstappen verder ondersteunen in zijn strijd om het wereldkampioenschap. Het partnership tussen het grootste Formule 1-talent van de afgelopen jaren en de internet en content provider van Nederland gaat per direct in.

De snelgroeiende Nederlandse Formule 1-fanbase krijgt de kans om Max op en buiten het circuit ​​te volgen. Max verschijnt voor, tijdens en na Grand Prix races uitvoerig op Ziggo Sport en zal ook bijdragen aan de verdere ontwikkeling van Ziggo’s Formule 1-activatie, waaronder virtueel racen.

Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt van VodafoneZiggo, is trots op de samenwerking. “Met onze uitzendingen van de Formule 1-races en de organisatie van de Ziggo eBattle F1 is de samenwerking met Max een belangrijke toegevoegde waarde voor Ziggo. De kijkers van Ziggo Sport – voor klanten van Ziggo zonder kosten – en Ziggo Sport Totaal zitten door deze samenwerking op de eerste rij op weg naar zijn hopelijk eerste wereldtitel. Max zal nu nog vaker te zien zijn in diverse programma’s rondom de live Formule 1-races, in het Formule 1 Café, en in Peptalk op maandag. Op die manier kunnen we heel Nederland nog meer laten genieten van Formule 1 en de successen van Max.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*