Advertorial

Verdwenen televisie- en radiostations

- November 8, 2015

Waarom gingen de tv-zenders TV10, TMF, Sport7, Europa TV op zwart? Waarom werd de naam RTL Veronique en FilmNet veranderd? Wat is er verder gebeurd met Noordzee FM, Llink en Concert Radio? In het deze week verschenen boek ‘Verdwenen Merken’ worden deze vragen op geheel eigen wijze beantwoord door Richard Otto en Robbert van Loon. Ze creëren zo een uniek overzicht van ruim 300 bekende Nederlandse merken die tussen 1970 en 2015 zijn verdwenen.

In het kleurrijke koffietafelboek wordt dieper ingegaan op de verdwijning van deze merken. Het levert uiteenlopende verhalen op die soms tragisch, spectaculair of komisch zijn, maar altijd spraakmakend. Met bijdragen van o.a. Bert van der Veer, Cor Molenaar, Erik de Zwart en Marianne Zwagerman biedt ‘Verdwenen Merken’ een vermakelijk inzicht in ons Nederlandse erfgoed. Het garandeert honderden “ohja”-momenten, zowel voor jong als oud.  
 
Het boek ‘Verdwenen Merken’ heeft, evenals het online platform VerdwenenMerken.nl’, als doel om de mooiste Nederlandse merken voor ons, maar ook voor een volgende generatie, in leven te houden. 

Het boek is hier direct te bestellen. 
 

 

Spelfouten, taalfouten of inhoudelijke feedback? Meld het ons.


comments powered by Disqus

« Column Erik de Zwart: 'Geen griepje voor Phil Lynott' 'Uitgevers en zenders bewijzen merken met hijgerige contentcampagnes geen goede dienst' »

Deze site is gemaakt door Two Kings en draait op Bolt.