Media Mile en Smart City Netwerk moeten Mediastad zichtbaarder maken

Om de aantrekkelijkheid van Hilversum te vergroten en de economie te versterken is het essentieel dat de Mediastad ook media uitstraalt. Uit onderzoek is gebleken dat inwoners, bedrijven en bezoekers Hilversum nog niet ervaren als dé Mediastad van Nederland. Daarom zet de gemeente de Media Mile en de Smart City Netwerk in.

Met Media Mile wordt die kwaliteit versterkt door zogeheten ‘hotspots’ met elkaar te verbinden. Met sterke citymarketing zal Hilversum als verhalenfabriek van Nederland prominent in de spotlights worden gezet. De Media Mile is een verrassende, vooruitstrevende en informatieve route, waarin de gebruiker door spelelementen met allerlei aspecten van mediacultuur en -technologie in aanraking komt.

Wimar Jaeger (Wethouder van Media en Cultuur): “De Hilversummers mogen weer trots zijn op hun stad. En bezoekers, die Hilversum binnenkomen aan alles om hen heen ervaren dat zij in DE mediastad zijn,”, “Er komt nog meer focus op mediacultuur. Dat doen we door een combinatie van marketing, evenementen en een doorlopende sterke programmering.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*