Radiodirecteur Dave Minneboo vertrekt bij Talpa Radio

Dave Minneboo kondigt aan per 1 maart 2018 afscheid te nemen van Talpa Radio. Minneboo is directeur van Talpa Radio en eindverantwoordelijk voor de radiozenders 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica. Minneboo begon zijn carrière bij Radio 538 in 2000 als assistent Music Director en groeide in achttien jaar uit tot Radio Directeur en maakte in die rol deel uit van de directie.

Menno Koningsberger, CEO Talpa Radio: ‘Dave en ik hebben de afgelopen drie jaar zeer prettig samengewerkt. Ik vind het daarom heel jammer dat hij zijn carrière nu anders gaat inrichten. We hebben er een tijdje over gesproken, maar ik kan het alleen maar waarderen als iemand voor zichzelf een keuze maakt. Achttien jaar werkzaam zijn en vele jaren de scepter zwaaien bij zo’n dynamisch bedrijf betekent veel, het onderstreept zijn passie en loyaliteit. Talpa Radio staat er mede dankzij Dave goed voor, nog nooit in de historie hadden de zenders gezamenlijk zo’n hoog marktaandeel. De collega’s nemen afscheid van een fijn en kundig mens, op een gedenkwaardig moment.’

Dave Minneboo, Radio Directeur Talpa Radio: ‘De afgelopen achttien jaar heb ik met ziel en zaligheid gewerkt bij het grootste radiobedrijf van Nederland. Hier werk ik met de allerbeste dj’s, de beste ochtend- en middagshows, en ook achter de schermen heb ik echt het meest loyale en fantastische team dat je je kunt wensen. En toch heb ik de beslissing genomen dat het eens tijd wordt om verder te gaan kijken en de wijde wereld in te trekken. De komende tijd ga ik gebruiken om af te kicken van een rollercoaster die achttien jaar duurde en om goed na te gaan denken over mijn volgende stap binnen de media- en muziekwereld. Ik kijk terug op een mooie bijzondere tijd in mijn leven waarbij ik als Radio Directeur onderdeel was van de 538Groep en Talpa Radio.’

Talpa Radio
Talpa Radio vormt met 538, Radio 10, Sky Radio, Radio Veronica en JUKE het grootste muziek entertainment bedrijf van Nederland. Vanuit de gezamenlijke missie ‘het leven verrijken met de magie van onze sound’ zijn de merken wekelijks in contact met meer dan 7 miljoen Nederlanders via FM, DAB+, kabel, online, apps, social en events.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*